Jag räknar till 8 st som ännu inte betalt avgiften för 2013.
Vill du vara med och köra om tusencupspoäng och annat skoj så var snäll och betala in på vårt PG 102 39 07-7 FÖRE tävlingen.
Hälsningar Kassören